Nytt inlägg

Så det var visst 39 veckor sedan jag skrev något här sist. Lite uppdatering kanske vore på sin plats.  14 juli gick jag på min första semester! 

Jag har inte gjort något speciellt egentligen, men jag kände att jag ville komma iväg lite. Så jag och Duchess bokade in en liten stuga i Strömstad och drog dit några dagar.

Tyvärr blev det inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag snubblade när jag var ute och sprang första morgonen där. Hade rätt ont i handen och kunde inte riktigt cykla 🙃

Men en liten båttur till kosteröarna hann vi med 

Sedan var det dags för color obstacle Rush här i jkpg. Icca fick en startplats av mig i födelsedagspresent. Ett lopp på 5 km (4,4 enligt min gps) med 15 hinder och 6 färgstationer. Så här är bild på oss före och efter loppet 

Sedan har jag inte gjort så mycket mer på min semester. I söndags var vi ute och sprang 30 km. Idag är det bara 10 dagar kvar till Jönköping marathon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0