Jag sprang ett marathon!

Igår var det dags. Kl 9 gick starten och jag hade 42,2 km framför mig. De första 22 gick lätt och det kändes väldigt bra. Sedan började uppförsbackarna och jag bara sprang in i en vägg kändes det som. Fram till 27 km fortsatte det uppåt och jag gick, var nära att ge upp och ville bara gråta. Men jag fortsatte. Jag tror att det var runt 30 km som det var som värst. Runt 34 började jag få tillbaka energi och det var nog här någonstans jag insåg att jag faktiskt skulle klara det! Och jag kom i mål på 4 timmar 53 minuter, ett medeltempo på 6:56/km. Så jag var inte snabb, men jag gjorde det! 


bannans höjdprofil



Kommentarer
Postat av: Mams

Så himla bra gjort, o att du inte gav upp när orken tog slut fullständigt. Det var starkt jobbat. 👊🏼💪🏼😘

2017-09-06 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0