Trivs bra i min nya lägenhet

Det kommer snart lite bilder eller en film när jag visar upp lägenheten. den blir mer och mer som jag vill ha den för varje dag nu känns det som. Idag har jag varit iväg på IKEA och köpt mig ett köksbord. och eftrersom jag hade långtråkigt så har jag gjort en liten film på när jag sätter ihop det haha. Sedan tog jag bilen och körde mot nästa stopp som var jysk för att köpa stolar. 
 
 
Nu blir det inga större inköp mer den här månaden, men det som är kvar är ny soffa + bord, ny TV och en ny säng. och lite mindre saker.
 
Igår var det varmt här på dagen, men sedan på kvällen öppnade sig himlen och regnet öste ner. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Haha tittar på den om o om igen... Snabba ryck där, o Duchess svans går som tusan. 😂😂 men fint blev det

2016-06-27 @ 08:52:24
Postat av: Mamsen

Haha igen....kolla Duchess😂😂😂 hon förföljer dig, får lite snabbgos o viftar väldigt snabbt på svansen.

2016-07-02 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0