Nästa utmaning!

Nu är min nästa utmaning bokad! och det blir Lindingöloppet! 30 km i en rätt så kuperad terräng. Från att ha gått från att verkligen HATA att springa i backar, och då menar jag verkligen hata typ 5 steg i en uppförsbacke var jobbigt. Till att nu tycka att det är roligare och roligare att springa uppför. varje gång känner jag mig starkare och starkare och att jag orkar mer.

Jag har fått höra att Liningöloppet ska vara riktigt tufft och mycket backar. så här kommer en jämförelse i banprofil på Lidingöloppet och min 10 km runda här. Det är rätt många backar på lidingöloppet, men höjdstegringen är max 40 m/ backe. min första backe här är på strax över 100m.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0