Tentadags!

Imorgon är det dags för tenta i läkemedelsberäkning. love it! jag är nog ensam i klassen om att se fram emot dessa tentor eftersom man måste ha alla rätt för att bli godkänd. men matte har ju altid varit lätt för mig och det här är ingen svår matte, så jag känner mig rätt lugn.
 
Jag och Duchess började istället dagen med lite rallyträning.
Hon står och väntar medan jag ställer upp banan
 
Efteråt hade jag lite köttbullar kvar. då försökte hon med det mesta för att få dem. 
Sitta fint:
 
Slänga sig på sidan:
 
Sedan har vi väl inte gjort speciellt mycket idag. det blev en liten löprunda i regnet på 6 km, jag anmälde mig till ett lopp på 5 km om en månad. 
 
 
 
 
Ungefär så här mycket påskpynt harj jag hemma haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0