Långt inlägg

Mycket som hänt på kort tid nu. Vi börjar med en liten kort resa till London. Tre heldagar och inget inplanerat. Jag och Marika var sjukt trötta när vi kom fram kl 8, vi gick en hel del stegräknaren var på 33 000 steg första dagen och incheckningen på hotellet var inte förrän kl 14, men vi hade tur och kunde checka in kl 12. Under dag 1 gick vi omkring i regents park och en massa rosor. 
 Det var även ett besök i camden town, portobello market och ett museum. 

Dad två var det shopping och Oxford street som gällde.  34 000 steg blev det. Jag började även med att springa ett varv runt Hyde park, 7km blev det. Jag hittade en hel del kläder. Annars blev det inte så mycket annat på söndagen.


På måndagen skulle vi åka hem och det blev ett liten snabbt besök på Oxford street igen, camden market, och Buckingham palace. Även en fika hann vi med

Sen kom jag hem till Nässjö kl 1.50  var jag rätt trött. 

På tisdagen blev det en tur till Jönköping med mamma och pappa, en runda inne på Ikea och jag köpte mig en riktig räääcercykel

Har precis vart ute och testcyklat den i 25 km nu, och den går finfint!  Det blev en sväng ut till Tylösand och hem igen.


Jag och Duchess har även vart ute på lite kantarell sök idag. Jag hade med mig kantareller som jag slängde ut lite här och var, och det gick  bra så, men jag undrar om det inte är kantareller på gång där vi var för det var flera ställen hon riktigt nosade på och verkade osäker på om hon skulle markera eller inte. Efteråt blev det lite bad för den fyrbenta 😊

Igår jobbade jag förresten mitt första pass själv. Och det gick så bra så. Rätt lugnt, men det gick rätt fort ändå. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj där hann du få in en hel del i bloggen. Full rulle omkring dig. Kram min fina o duktiga Sanna

2015-07-02 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0