Godkänd!

Hemtentamen blev godkänd! Så nu har jag sommarlov på riktigt. Eller ja sommarjobbet börjar imorgon. Men inget skolarbete att tänka på 😃


Nu har jag och Duchess precis kommit in från en liten löprunda på 13 km, vi är båda så där lagom trötta nu. Har påbörjat ett träningsprogram inför halvmaran i höst. Målet är 1h55min, jag drömde här om natten att jag kom i mål på 1h55min 20 sek. Träningsprogrammet jag följer är för att klara det på 1h50 min, och gör jag det så blir jag riktigt nöjd 😃 så första veckan är avklarad, sammanlagt 40 km löpning, nästa vecka blir lite lugnare.

Sen borde jag börja köra ett pass i veckan utan Duchess, men det är ju inte lika roligt utan henne. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0