U t t r å k a d !

När den här veckan är slut är det bara fyra veckor kvar på jobbet.. Det har gått så sjukt fort! 

I lördags när jag jobbade fick jag gå hem tidigare pga halsont, även stå över söndagens pass. Sedan var det några dagars ledigt och nästa jobbpass skulle vara imorgon. Meeeen så har det inte blivit bättre i halsen så jag gick till vårdcentralen igår. Halsfluss. Så en penicillinkur och sjukskrivning denna veckan. Sedan var icca nere här måndag till idag. Så jag hoppas att hon klarar sig. Vi hade mycket roligt planerat som att åka ner och åka rodel och zipline, men det fick bli några lugna dagar istället.

Det som är tråkigast just nu, är ju att jag blir så sjukt uttråkad av att inte kunna göra något! Och jag vill ut och springa! Prinsens minne är om fyra veckor och jag skulle ha börjat med långpass förra helgen, men det blev ju inte av. Och nu tio dagars antibiotika. Så ingen löpning då. Känns riktigt tråkigt att inte kunna träna som man vill inför ett lopp. Kommer förmodligen få sämre tid än förra året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0