Första doppet!

Riktigt sent för att vara mig, men idag blev första doppet i havet. Jag var nere på stranden i lite mer än timme. Varmt och svettigt var det. Jag ser fram emot nästa vecka när temperaturen är lite mer lagom. Lyckades givetvis bränna mig lite högst upp på ryggen där jag inte kommer åt att smörja. 

Fläkten är även installerad i lägenheten nu. Och jag är väldigt glad över att inte ha en lägenhet högt upp 😊

Igår var det Duchess tur för första badet 

På jobbet har jag även fått min egna namnskylt inför sommaren



Här om dagen testade jag min cykel för en lite längre runda. Hade tänkt mig 30 km. Resultatet blev 45 km. Jag hamnade nere i mellbystrand, men svängde bara runt med cykeln för att börja trampa hemåt igen. Riktigt fin cykelväg måste jag säga. Kattegattsleden är en ny cykelled mellan Helsingborg och Göteborg. 
 På vägen hem stannade jag till på en mack för en välbehövlig glasspaus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0