En liten uppdatering

Nu var det riktigt länge sen jag skrev här. När skolan började i september började jag med en kurs som heter vetenskaplig teori och metod II. det var en förberedande kurs inför C-uppsatsen som nu nästan är klar :) i snart tio veckor har vi skrivit uppsats, vår uppsats har blivit godkänd av examinatorn att gå upp för opponering. så snaaaart är det klart, jag börjar bli riktigt trött på det nu. 
 
men jag fick lite roliga besked igår angående praktiken i vår. vi ska vara på en massa ställen, så här kommer en kort sammanfattning: v.4-6 ska jag vara inom psykiatrin och kommer då vara på ätstörningsmottagningen här i Halmstad, det ska faktiskt bli riktigt spännande och jag är jättenöjd med den placeringen (speciellt när man ser en del som hamnar inom äderpsykiatrin). nästa tre-veckors period, v.7-9 ska jag vara på en privat vårdcentral i Laholm. det blir en bit att åka, men jag ser ändå fram emot det. nästa period, v.10-12 ska jag ha två pass på OP, och 8 pass inom ambulansen! *glad tjej* :D Sista perioden som är 5 veckor, v-13-17 ska jag vara på en avdelning på sjukhuset här i Halmstad. sedan har vi bara en fem veckors kurs kvar och sedan är jag färdig! det kommer gå så sjukt snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0