Utkast: Jun. 16, 2014

Idag har jag jobbat min tredje dag inom hemtjänsten och jag trivs riktigt bra :) det är ett väldigt fritt jobb egentligen och man får komma ut mycket. så idag har jag i princip tagit på stödstrumpor, gett mediciner, städat, fixat mat och varit ute på några utevistelser. och många historier får man höra, ofta upprepningar haha.

egentligen skulle jag inte ha börjat mina 8 veckor förrän på onsdag. men eftersom jag har varit ledig i ca en vecka och var uttråkad så skrev jag upp att jag kunde jobba så jag fick hoppa in lör, sön och idag. och nu är jag trött efter att slutat kl 22 igår kväll och hade svårt att somna på kvällen och sedan har jag jobbat 7-16 idag. men det är så det kommer att vara. ändå så har jag mest dagturer så det passar mig mycket bättre, jag satt och försökte dölja mina gäspningar sista passet igår haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0