sjukt snabba fem veckor

Då är min praktik redan slut och det har gått så sjukt fort! 
 
Det kändens nästan lite sorgligt att gå hem efter sista passet idag eftersom jag har trivts så bra. det har tyvärr inte blivit så mycket stickande. har bara satt 1 PVK och tagit ett venprov, som jag gjorde idag. men det gick bra de gångerna iaf, det kom blod :) sedan har jag fått vara med på några undersökningar bla pleuratappning. så det var vätska i lugnorna och patienten fick en lång nål/ slang in genom ryggen så att vätskan kunde rinna ut. har även fått höra från både patienter och personal att jag kommer passa bra som SSK, så det känns riktigt bra.
 
Nu hoppas jag på bra väder eftersom jag inte börjar sommarjobbet förrän den 18 juni och faktiskt bor i sveriges bästa sommarstad :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0