Lite uppdatering

Jag har jobbat första veckan på sommarjobbet och har trivts super. Nu har jag varit ledig hela helgen så det ska bli skönt att åka iväg och jobba imorgon igen 😊 i fredags jobbade jag till kl 13, vilket var väldigt skönt på midsommarafton och allt. Sedan på kvällen åkte jag ut till en klasskompis där vi åt mat ich hade det trevligt. Sen fick jag ju åka hem lite tidigare eftersom lilla D var själv här hemma. 

I lördags gjorde jag nog inget vettigt, bara var ledig helt enkelt. Idag började vi dagen med sök ute i skogen och nyss var vi ute och sprang ett långpass, som faktiskt gick förvånatsvärt lätt. Det gick inte riktigt med det tempot jag vill ha men jag tog mig runt 15 km utan alltför mycket ont. Både jag och Duchess kommer nog att somna gott ikväll. Mina ben är sådär lagom trötta just nu. 

Jag på midsommar, dagens löprunda och en taggad hund som vill ut och springa. 

Imorgon jobbar jag bara ett kortpass 7-13, kan vara ganska skönt efter några dagars ledighet. Och jag jobbar mycket nu i veckan. Mån- tors, ledig fredag då ev mamma och pappa kommer ner. Sen jobbar jag dubbelpass på lördag, enkel sön+ mån. Sen får jag vara ledig en dag igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0