Bättre sent än aldrig

och till och med pinsamt sent för att vara mig. men idag tog jag första doppet i havet för i år. Dagen började med att klockan ringde kl 6.30 för att vi skulle ut och springa. mycket skönare att slippa allt folk :p så vi tog bilen bort ooch parkerade vid hundstranden och sprang en liten kortare runda idag, så 30 minuter senare var vi tillbaka vid bilen och hoppade i havet. eller snarare gick och gick och gick och gick. sjukt långgrunt :p det blev bara några simtag för mig och lite fler för duchess. och när vi kommer upp måste hon ju givetvis rulla sig i sanden. (brukar bli så fint i lägenheten när vi kommer hem).
 
sedan bestämmer jag mig för att det är alltför krångligt att byta om på stranden och kör hem i bikini + handduk. när jag sen kommer hem är ju självklart alla parkeringsplatser upptagna haha. så jag kör bort en bit och parkerar och lyckas dra över en klänning över mina blöta badkläder när jag sitter i bilen haha
 
Det hjälper så mycket att skaka sig när man står i vattnet menar Duchess
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0