1/3 sjukskötersla

Nu är äntligen allt klart med det här läsåret. Idag hade vi examination av VFU:n med ett arbete som vi gjort under tiden. Så nu har jag sommarlooov! I några dagar innan sommarjobbet drar igång. 

Annars idag blev det lite shopping. Ett par örhängen, lite träningskläder och ett vätskebälte så jag blir ännu snyggare mär jag är ute på mina långpass ;b så ska man bara komma på vilka flaskor som är mina och vilken som är Duchess haha


Sedan blev det också en sväng till hundparkerna med D och där hade de fått upp något agilityliknande så hon blev trött idag också. 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ni sysselsätter Er, Du o Duchess! 👍🐾❤️ Jättesnyggt öronhängen förresten. 👍 kram mamsen

2014-06-09 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0