Lång dag

Så efter att typ ha varit ledig i fyra vekor (skola max 2 dagar i veckan och då börjar kl 9) så var det riktigt jobbigt när klockan ringde kl 5.50 i morse :/

Jag har ju fått semestervikariat här i Halmstad så idag var jag med och gick bredvid. ska även göra det i morgon. och på torsdag kväll. bra så här innan tentan på fredag haha. men idag jobbade jag iaf 7-13, sedan hem en kortis, gick ut med D och åt lite mat. kl 15-17 var jag iväg på anställningsmöte, tog med mig D i bilen och gick en runda efteråt. när jag kom hem var det typ dags för mat igen + läsa till tentan. så en lång dag idag och imorgon lär bli likadant. gäääsp, skulle typ kunna sova nu

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ohoj fullmatade dagar. Syns i helgen. :) kram

2014-02-19 @ 01:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0