Spontanbesök på gekås

älskar att bo så nära gekås ;) jag hade inget att göra idag så det blev en tripp dit och jag blev 1600 kr fattigare. här kommer några bilder på vad jag köpte
En ny fäll till Duchess biabädd (smidigare att köpa en ny än att tvätta den gamla ju)
Och en reflexväst till D. den är verkligen på gränsen till liten, men den i storleken större var jättestor.
En ram, så nu ska jag beställa lite kort. på Duchess såklart.
Har aldrig hittat så mycket kläder på gekås tidigare som jag gjorde idag. de här byxorna kunde jag inte välja färg på så det blev två par, jättesköna verkligen. blev även två tunna långarmade tröjor och en gosig tjocktröja.
En fönsterlampa som jag fastnade för, ångrar nu att jag inte köpte en till. den är silvrig vilket inte syns så bra på bilden.
och ett stort doftljus, så nu luktar det melongodis i hela krutstugan :)
 
Det blev även lite mat, mer hundprylar och lite köksgrejsimojs. jag är helt klart nöjd med min spontantripp :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0