tävling på fredag

oj oj, jag har anmält mig och D till en rally-tävling på fredag. det är i och för sig bara en träningstävling, men ändå :p idag är det annars en riktigt plugg-dag. började dagen med att åka in till halmstad för ett träningspass kl 6.45-7.45. idag var gång 3/16 och jag börjar redan märka att jag orkar mer och är starkare. härligt! sedan har det varit mycket plugg och i kväll blir det lite rally-träning :)

lägenhetsletandet är i full gång. jag hittade en lägenhet som jag bara måste ha! haha. det är en direkt-lägenhet så jag hoppas att jag har bredbandet med mig i morgon kl. 19 och att jag får komma på visning. hursomhelst så är det en 2 rok på 60 kvm, 500 m från högskolan. 4300 kr/månad. jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0