plugg, plugg och lite spår

Vi åkte ut en sväng till skogen för att lägga spår och D skulle få springa av sig lite. hon var jättenöjd och var verkligen som en kalv på grönbete. men jag började med att gå ut och lägga två spår och hon fick sitta kvar i bilen. hon har nog aldrig låtit så ensam och övergiven innan haha. sen gick vi omkring i skogen i ungefär 45 minuter. och jag är ganska impad över mig själv, vi går rakt ut i skogen utan att följa stigar eller ha gps igång och ändå vet jag precis åt vilket håll stigen är hela tiden.
Sedan fick hon gå sina två spår och det gick väl ganska bra. hon går dem ju, men hon svävar runt ganska mycket och lyfter upp huvudet emellanåt, men det blir nog bättre ju mer hon får göra det och bli säkrare på det. 
 
i slutet av det andra spåret låg ormen:
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Haha du har ärvt pappas inbyggda kompass, men det har vi ju märkt många gånger. Tur att du inte har ärvt min vilse-kompass...:)

2013-11-01 @ 23:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0