inget lov här inte

med nästan bara en vecka till första tentan är det inget lugnt höstlov här vill jag lova. nu nöjer jag mig med pluggandet för idag och fortsätter igen i morgon. klockan ringer 5.50 för ett träningspass sen när jag kommer hem är det bara till att duscha och sedan sätta igång med pluggandet igen. jag tänkte köra väldigt intensivt ons-fre så jag förhoppningsvis kan slappna av lite i helgen.

och jag överlevde stormen. det blåste gaaaanska så rejält här. men var ändå betydligt värre inne i halmstad. så i det fallet var det ganska skönt att bo en bit in från kusten. de låg lite större pinnar på gården idag på morgonen, duchess var jätteglad haha. sedan var det en massa löv precis utanför min dörr så jag hade lite svårt att få upp den idag.

juste! igår hade vi färdighetsprov/ praktisk tenta så vi typ lottade och fick ett moment vi skulle göra. jag hade turen att få subcutan injektion, det som jag kan allra bäst efter diverse praktiker på djursjukhus :) och självklart blev jag godkänd på det.
 
nehe, nu ska jag gå och sova/ lägga mig och läsa en bok. och det är inte studentlitteratur! nu är hjärnan avstängd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0