nya löparskor



har precis vart och hämtat ut mina nya löparskor som beställdes från Amazon.co.uk (typ halva priset mot om man köper dem i Sverige) så nu vill jag bara ut och springa och testa hur snabba de är. meeeen det kan jag inte. har problem med mina benhinnor just nu, och fick ont bara av att springa två små 50 sek lopp på tävlingen igår. har också avanmält mig till blodomloppet som jag skulle springa den 13 maj, men 10 km på asfalt funkar verkligen inte. så nu får skorna stå och vänta ett tag till mina ben är bättre

Kommentarer
Postat av: Mamma

Då hoppas vi på en snabbläkning av benhinnorna... Så får du sukta lite o titta på skorna ett tag. Kram kram

2013-05-02 @ 16:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0