ambulans på agilitytävlingen

Så början på agilitytävlingen idag blev ganska dramatisk. mitt i small-klassen är det en förare som halkar till eller något och lägger sig ner och skriker. tydligen bröt hon benet/foten. det syts tydligt att det var av iaf. så ambulansen kom efter en stund och jag kände att det var tur att jag tog med mig mina gamla orienteringsskor (spikskor). 
 
Vi började med agilityklassen och hon samlade på sig fel efter fel, men hon lyssnade ändå på mig och tog inte något hinder som hon inte fick, så med 28 fel kom vi på en tredjeplats och fick vårat första pris haha. vi fick fyra svarta och lila porslinsskålar med ätpinnar till. helt ok. 
 
 
i hoppklassen som var en spring-spring-spring bana gick det väl sådär. när vi kom till slalomet och hon hade rivit lite här och vägrat lite där och hon började med två fem fel i slalom och sedan missade i slutet så orkade inte jag traggla mer med slalom utan körde klart så jag diskade oss där. 
 
det har varit en lång dag och jag är trött och duchess är trött, men jag är ändå hyfsat nöjd. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till er båda: )

2013-05-02 @ 13:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0