Samma bana: idag och ett år sedan

Börjar med en bild på banan:
 
Och här kommer videon på när vi körde den för ca ett år sedan, tyvärr hittar jag inte videoklippet för att kunna lägga upp det på youtube:
 
 
Sedan är det ju jättesvårt att kunna bygga upp banan på ett likande sätt. slalomet satte jag mycket svårare idag så hon skulle få träna en svårare ingång. Här kommer iallafall dagens klipp:
 
Även om det inte syns så jättestor skillnad på en sådan här lätt bana (föruton slalomet då) så känner jag mig betydligt mycket säkrare på hur min hund fungerar på planen och det märks ju på Duchess också. Jag litar med på henne och hon börjar förstå vad det är jag vill. och en av de stora skillnaderna är ju att på första filmen tränade vi delar på banan tidigare (inringat på bilden) många gånger innan filmen, idag filmade vi första försöket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0