Öland förra helgen

Inlägget är nu uppdaterat med en till bild och text.

Förra fredagen åkte jag och Duchess iväg till öland för klassåterträff från hundutbildningen. tyvärr blev vi bara 6 st men vi hade kul ändå :) fredagkvällen bestod av tjöt och tacos.

Sedan vaknade vi alla tidigt på lördagen. och då menar jag tidigt. halv 6. så jag och evelina följde med och och kollade på när kalvarna matades :) Söta var de iaf.
 
Vi var även ute och gick en sväng på alvaret, och hundarna fick busa. Duchess busade bara med Dumle eftersom hon inte går ihop med tikarna, men hon fick jättebra träning den helgen
och här sitter hon fint brevid tre tikar. det hade aldrig gått för ett halvår sedan vill jag lova
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0