Halt hund. igen.

Så igår var jag och Duchess ute och cyklade en sväng och när vi har typ 200 m kvar börjar hon halta jättemycket. så vi stannar och jag märker att det blöder från tassen. hon har skrapat upp trampdynan. och imorgon har vi agilitytävling som vi troligtvis inte kommer kunna vara med på :/ så andra tävlingen i rad när hon tycker det är bra att skada sig. men vi avvaktar fortfarande lite och jag hoppas på en riktig snabbläkning under dagen, och inga asfaltspromenader, jag bär henne ut till gräsmattan haha.

hon var lite rolig igår kväll när vi skulle ut, då tänkte jag att hon kan gå ner till gräsmattan på trädgården själ och kissa, när hon har gått två steg i stentrappan ner stannar hon och kollar på mig som om "mamma, bär mig det gör ju ont!" så jag lyfte upp henne och hon blev nöjd. det är nog inte många hundar i den storleken som VILL bli burna haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0