Dubbeldisk

Jaha det blev en dubbeldisk idag. I hopploppet var hon övertaggad och jag körde flygande start och redan vid andra hindret så struntade hon i däcket och tog en tunnel istället. Diskade. 
Det gäller att hänga med henne
Rivning pågår
Slalomet är jag jättenöjd med, i båda klasserna :) inte ett enda fel
 
I hoppklassen blev jag besviken när hon diskade sig så tidigt och tappade go:et, så det blev lite hipp som happ och jag struntade i om hon gjorde fel. fel av mig men så blir det ibland. 
 
Till agilityklassen var jag taggad igen och visste att vi skulle få fel på balanshinder och kontaktfält. och mycket riktigt, på tredje hindret som var A:et blev första 5:an, hindret efter det en tunnel ooooooch hon tog fel ingång. Diskade. men nu fortsatte jag resten av banan jick skitbra! (förrutom en 5:a på balansbommen). 
 
Även som jag trodde så gjorde balanshindren att hon skrapade upp lite på sin tass igen. men jag tror att Duchess är nöjd ändå. om det hade varit agilityklass först hade jag så klart inte kört hoppklassen efter men jag ahde tur.
 
 
lite andra bilder från idag:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0