Så gick det med den pausen

Åkte ut till brukshundklubben idag för att lägga spår. meeeen, efter att ha gått typ 100 meter inne i skogen bland löv som kryllar av spindlar och sedan kommer till ett ställe där det är miljontals hoppande spindlar känner jag hur paniken växer, så jag halvspringer ut från skogen och rycker med mig snitslarna i farten haha. sååå det blev lite träning på kontaktfält idag istället. så gick det med den agilitypausen. men jag intalar mig själv att det är skillnad att träna lugn target mot fart och handling :p

om en liten liten stud ska jag sitta och försöka få tag i en lägenhet i halmstad. en halmstad fastigeter öppnar ett gäng lägenheter för intresseanmälan kl 19, och de fem första som anmäler intresse får erbjudande att komma på visning. så wish me luck!

och just nu är det kaos på Hfab:s hemsida och det går inte att göra något. frustrerande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0