spännande jobb

nu blir det en massa småinlägg i detta inlägget haha.

vi kan börja med att jag och duchess har börjat träna lite mer agility nu, vi ska tävla inofficiellt i älmhult den 17 mars och officiellt i kalmar den 14 april. idag har vi tränat på slalom och framförallt på ingångarna, så vi körde med bara två pinnar för att hon ska kunna söka ingången och hitta var jag än står och det fattade hon väldigt fort, sedan körde vi bara lite mer slalom, det börjar gå ganska bra att ha henne på min högra sida nu, men vi måste gå sakta. igår ställde vi upp ett skitsnyggt hopphinder på trädgården (två trädgårdsstolar och en kvast) och tränade på "runt" alltså att hon ska springa runt hindrat och ta det från baksidan. det gick också bra :) hemma har vi börjat klicka på targetmatta igen, men den här gången ska hon ha båda tassarna på mattan just för när vi börjar träna kontaktfälten på riktigt. jag trodde att det skulle vara jätteförvirrande att lära in nytt, men det fixade hon ju galant det lilla hundkräket.

jag har även precis varit på blodcentralen, och det var inga problem den här gången. jag var ju i värnamo för lite över ett år sedan och då kunde de inte få något blod från mig haha, men idag gick det bra.

annars så ska jag jobba ett långt pass imorgon och då ska jag jobba som assistent åt en tjej i fyran som är rullstolsburen så det blir lite annorlunda. men det ska bli spännande det med. och på fredag ska jag tillbaka till min favorit-förskola igen haha :) när de hade ringt till bemanningen som ordnar med vikariebokningar hade de sagt att om vi inte får Sanna så tar inte jag ledigt, så jag tror nog att de tycker om mig där :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

hon är rullstolsburen, inte bunden; -)

Svar: får väl ändra det dåååå
Sanna

2013-02-26 @ 07:00:38
Postat av: mamsen

Det verkar som om det är väldigt bra i Karlskrona, Sanna. :) Händer något hela tiden. Duktiga Duchess o duktiga Sanna. ;) Kram kram

2013-02-26 @ 10:04:48
Postat av: Mormor Mariann

Roligt läsa att du trivs med att jobba och att det lyckas för "lilla D" också.

Bara en grej - i presentationen är du fortfarande 21 år! Snart är du 22½ . . .

2013-03-03 @ 09:43:49
Postat av: Erica

Så roligt, vi kommer stå och kika i Kalmar så då ska vi hejja på er=)

2013-03-08 @ 20:40:22
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0