Hemma en stund

nu har jag varit hemma en liten stund hos Duchess. missar brännboll, ååh nej, jag som är så bra på det! (ironi). så nu åker jag in med bussen om en och en halv timme så står det grill och förfest på schemat!

Idag började vi dagen med morgongympa haha. sedan lite namnlekar och mer lekar. imorgon kommer vi ha en heldag på stranden så hoppas på lika bra väder imorgon som det är idag (23 grader just nu)

När jag kom hem hade duchess käkat upp e sådan där liten hink med mjukt hundgodis. tur att hon inte är tjock iaf. hon hade både mat och tuggisar framme, men godis är ju så mycket godare.

en bild på nollnings-invigningen. det är ju bara några av alla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0