träningen

banan var rolig, men jag tycker att den var lite för lätt haha. hunden nollade banan på första försöket, andra försöket blev det en rivning. så nästa gång jag bygger bana ska det bli något svårare. och tror ni inte att jag glömde minneskortet till kameran?

balansbommen gick iaf bra, jag behövde inte koppla henne utan bara locka upp henne lite så gick det efter ett tag, så den kommer nog inte vara några problem på onsdag. men deras plan! oj oj oj! det var vatten överallt! jag är dyngsur om fötterna och ena benet då jag gjorde en så där lagom snygg vurpa i vattnet, men duchess sjorde två. så jag hoppas att tävlingen på onsdag är på en annan plan för det där kommer inte hinna torka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0