Nöjd matte!

Jag är supernöjd med träningen idag! när jag hade byggt upp banan och gick den en gång kände jag att jag var tvungen att ha med mig duchess för att jag inte riktigt kan henne i agilityn än. så på vissa delar av banan fick hon vara med så jag visste hur vi skulle göra. filmen är första gången vi kör hela banan. jag kommer av mig lite där mitt i banan haha. men det är sånt som händer. vi missade lite på slalomet, annars gick hon superfint tycker jag. det var ju ingen lätt bana. sedan körde vi två gånger till och sista gången gick riktigt bra då jag hade fått in hur jag skulle göra vid alla klurigheter. så jag lovar att det såg betydligt bättre ut än vad detta gjorde. 

Banan finns i inlägget nedanför
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Det står att videoklippet är privat.. :(

Svar: nu ska det funka! tror jag :p
Sanna

2013-04-28 @ 11:48:29
URL: http://virenoverarhogagarde.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0