Agilityträning 20/4

Vi börjar med en bild på dagens bana/ kombination. på bilden tyckte jag först att den såg lite klurig ut med när jag väl gick banan sen var det inget som var speciellt konstigt. 
och så kör vi en film på det också. givetvis bara för att jag skrev att slalomet börjar gå bra så gick det ju inte alls bra idag haha. För varje gång vi kör lär jag mig mer och mer hur duchess funkar på agilityplanen och jag tycker verkligen att träningen går framåt. hon var förövrigt jätteduktig då det helt plötsligt kom in en hund med ägare bakon A-hindret och hon sprang en bit mot dem men vände sedan när jag ropade på henne :)

lägger upp filmen i ett nytt inlägg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0