långtråkigt

det är riktigt långtråkigt att vara själv när man inte har något att göra! marcus är iväg i rysslad och kommer inte hem förrän på torsdag. och han har med min kamera så jag kommer inte kunna lägga upp några bilder. om jag inte tar med mobilen.

för ett tag sen kom jag och duchess in från morgonpromenaden och det blev en sväng till hudparken igen. idag lekte hon med en irländsk setter. en kille så klart. har mer och mer börjat komma på vad det är för hundar hon funkar med. är det en tik går det absulut inte. storlek och ålder spelar ingen roll. små hundar har hon också lite svårt med (de bara skäller ju på henne vilket gör henne ännu mer osäker), men en del små hundar funkar, men ju större ju bättre tycker duchess. juste! kan ju iaf lägga ut bild på agilitybanan vi körde igår.
 
lite kladdigt men jag orkade inte måla om.

Kommentarer
Postat av: Evelina & Thelma

Du bor vid havet iaf! Här händer det lika lite haha.
Thelma & Duchess funkade ju faktiskt riktigt bra ihop sist! :D

Svar: ja hon funkar med thelma och tascha, men det är nog de enda. jag vet inte ens om hon skulle funka med zelda längre
Sanna

2012-09-09 @ 14:18:19
URL: http://pawlicious.se
Postat av: Marika

Har ni parker där man rastar sin hud? Snuskigt! Ser bara massa husklumpar framför mig som springer omkring, medan människorna står köttiga och droppar blod och annat kul :) Jag har också tråk.. bläk

Svar: you're wierd!
Sanna

2012-09-09 @ 16:57:19
URL: http://marikaskara.blogg.se/
Postat av: Marika

hudklumpar*

2012-09-09 @ 16:57:58
URL: http://marikaskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0