Ledig dag

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev.. igen..
idag har jag iaf varit ledig och planen var att bli klart med mitt projektarbete i ekonomin. det blev inte riktigt så. jag började med att gå ner till ica, hade tänkt att cykla, men cykeln var full av spindelnät. när jag kom tillbaka typ kl 11 och sitter ute så kommer min wierdo granne till mig och frågar om jag har varit ute med min hund. eeh ja? kl är 11. sedan frågar han om jag har släppt henne lös och om hon har sprungit lös och bajsat på hans gräsmatta. haha nej, jag har koll på min hund. sedan fick han för sig att han skulle plocka upp det med toapapper haha. ganska underhållande att kolla på, men tillslut frågade han om en bajspåse. sedan åkte hörlurna på så jag slapp prata med honom.
efter ett tag åkte jag och duchess ner till stranden här i smålandsstenar och badade och solade lite. duchess simmar precis efter mig och river mig på benen. men det var till och med ganska skönt i vattnet idag :) 
Duchess fick sitta i skuggan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Badat? Skönt? Får se om det blir bad i Sommen inorgon? Taskigt o skylla på din vovve... el dig.

2012-05-25 @ 00:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0