Vardagslydnadsinstruktör!

igår fick jag diplom på att jag nu kan kalla mig för vardagslydnadsinstruktör :D är dock inte SBK-instruktör, men den här utbildningen omfattar en hel del mer. så jag hoppas att andra människor förstår det sedan när jag ska hålla kurs i framtiden.
vi har läst följande moment:
* Serviceinriktad dressyr
* Lagar
* Djursjukvård
* Vardagslydnadsdressyr
* Hundens ursprung och etologi
* Beteendebehov
* Stress
* Raskunskap
* Relation/ Ledarskap
* Hundproblem/ problemhund
* Mentalitet
* Hundens utvecklingsfaser
* Specialsök
* Människans lärande
* planerande och hållande av kurs
så just nu vill jag bara läsa en massa mer instruktörsutbildningar och dra igång en kursverksamhet! tycker att det var jätteroligt när vi höll en lektion för klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0