10 månader och vår!

I fredags blev min lilla plutta 10 månader :)

idag har jag iaf varit hemma från skolan, när icca var här förra helgen hade hon en mega-förkylning och den har jag fått nu. vaknade med feber idag och har kallsvettats hela natten och morgonen. knarkar även nässpray och halstabletter ftm. och imorgon och på onsdag måste jag till skolan. på onsdag ska jag, frida och emelie hålla i våran lektion i allmänlydnad. och imorgon måste vi förbereda det sista.

jag och duchess har suttit ute på min lilla uteplats ganska mkt idag. så nu går hon bara omkring och gnäller och vill ut haha. jag längtar till mamma och pappa kommer hit med utemöbler så jag har någonstans att sitta också.

jag ahr också varit duktig och fixat en praktikplats idag. fast bara för v.15, men då ska jag vara på Darvelids hund och kattmottagning i Anderstorp. tyvärr så är det kortvecka med bara fyra dagar, men jag hoppas att jag hinner lära mig lite ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0