Rallylydnad och praktik

nu är det dags för praktik igen, och nu är jag på ett ställe inne i reftele (som är svinkallt) som har kursverksamhet. så imorgon är det dags för rallylydnad, både nybörjare och fortsättning. så det ska bli roligt. när jag testede rally med tascha tyckte jag inte att det var speciellt kul, för hon kunde ju redan allt så det blev ju ingen utmaning. så med D blir det nog lite roligare (ska försöka komma ihåg detta imorgon när hon inte gör som jag vill). jag får vara med och träna på kurserna också så det är bra :) fast det vi duchess behöver träna mest på är hundmöten. hon har blivit skrämd av någon hund på skolan som slängde sig mot staketet och morrade och skällde när vi gick förbi. och varenda hund i smålandsstenar morrar eller skäller på henne och då är hon med igång. så jag hoppas att det är snälla hundar på kursen!

jag är ledig på fredag och lördag, kommer inte riktigt ihåg vad det var för något på torsdag. och på söndag är det öppet hus så då ska jag och frida hjälpa till och visa stretching och taktil massage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0