Utkast: Feb. 01, 2012

jag hade visst lite fel med rallylydnadskurserna, de är på torsdag. så igår fick både jag och frida fått träna våra hundar i rallylydnad och bygga upp lite egna banor. så här är min bana ut

och det gick faktiskt väldigt bra med D, det är ett lite roligare sätt att få in lydnaden på hunden, och hon går automatiskt fot mellan momenten för att hon vet att vi snart ska göra något kul. det enda momenten i min bana som hon hade lite problem med var "sitt, ligg, gå runt", hon kan det hemma utan koppel, men det var visst jättekonstigt att vara kopplad när man gjorde detta ^^i dag blir det likadant, träna våra hundar lite och bygga banor. för på torsdag ska vi visa upp och hålla lite i nybörjar kursen

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser ju kul ut. duchess gillade den säkert :)

2012-02-02 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0