:D

var precis ute och gick en sväng med D, och jag gick med ett stort leende på läpparna en lång stund. gissa varför? jo vi mötte en hund på en cykelväg och D ville bara ha sin falukorvsbit. hon kollade inte ens på den andra hunden! och det kan jag säga är ett enormt framsteg! länge har hon inte ens brytt sig om godis när vi mött hundar, jag har hållt en köttbulle framför näsan på henne och hon har bara morrat och nästan gjort utfall mot mötande hundar. så det kändes så himla bra idag! hon har aldrig fått falukorv innan, så jag köpte en liten bit som BARA kommer att användas vid hundmöten, för falukorv ska vara det där extra, supergoda som man nästan aldrig får :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0