Sök

Idag testade Duchess på sök för första gången, det blev ju inte så mycket träning för henne. det vi gjorde var att de andra personerna som var med sprang in i skogen med Duchess godispåse och sedan släppte jag på henne så hon sprang fram till dem och fick massa korv. det gjorde vi 8 gånger och det fick räcka för idag. jag tror att hon kommer komma vidare ganska fort och hon verkar tycka att det är roligt än så länge. det ar inte lika roligt när vi skulle därifrån haha. det har snöat en hel del och vi var på en liten grusväg, men jag kom loss med min lilla bil efter ett tag och kunde ta mig hemåt för att hämta upp marcus och sedan åka vidare till Bubbetorps julmarknad. vilket tyvärr var en besvikelse. men vi kom hem med två julstjärnor, en hyacint, en krans till dörren och lite marknadsgodis iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0