tjena tjena!

i tisdags kväll åkte jag ut en sväng till brukshundsklubben för lite fri träning. jag och D höll oss lite på avstånd och hon var superduktig. efter ett tag kommer det fram en som har två tervar och börjar prata lite. jag blir omkringvisad ute på klubben och presenterad för en massa folk.  börjar även prata med agilityfolket som jag ska börja träna med nästa tisdag. de tyckte inte det var några problem att D är som hon är med andra hundar, bara de är beredda när vi startar och vet vad de ska göra om hon springer fram till dem. lite synd att det inte är staket runt agilityplanen. och så pratade jag med dem om de behöver några hjälpinstruktörer till hösten och tyvärr behövde de inte det, men jag ska vara det till våren :) och så ska jag vara med på någon spårträning senare i höst med hundungdom! kul kul!!

sen igår var jag nere på komvux och pratade om att börja läsa engelska B, somnumera heter engelska 6. så jag har haft första lektionen idag. tror itne att det kommer vara några problem med den kursen. idag skulle vi skriva lite kort om oss själva på minst 100 ord. när jag hade skrivit en och en halv sida om mig själv hade de jag satt jämte skrivit typ fem rader haha.
och så bara en bild från bröllopet vi var på den 11 aug

Kommentarer
Postat av: Mamma

Wow vilka finingar. :) Duktig du är Sanna, kul m lite engelska igen. Bör väl funka rätt bra. kram kram

2012-08-23 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0