Mycket har hänt!

Ja, på fredag flyttar jag ner alla mina grejer till karlskrona, och sen är det Idas bröllop på lördag och på söndag flyttar jag ner till Karlskrona :) jag mailade precis till brukshundsklubben där och berättade lite om Duchess och frågade vilken kurs de skulle rekomendera eftersom hon är som hon är med andra hundar. så på torsdag ska jag och Duchess åka ut till dem och kanske vara med på agilityuttagningen (man måste kunna typ inkallning, sitt och ligg, hunden ska kunna springa med med runt en kon och lite sånt) och så ska jag prata med några instruktörer där :) så det ska bli kul att komma igång med hundträningen igen. jag har ju också sökt ett jobb där nere. som jag verkligen hoppas att jag får! de ska börja gå igenom alla cv på fredag så håll tummarna! det är i en djuraffär förresten haha
Duchess och hennes två killar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sanna!

Vad kul att du bloggar igen! Jag ska hålla alla tummar jag har för att du ska få jobbet!

Rapportera hur det går och LYCKA TILL!

/Mormor Mariann

2012-08-17 @ 10:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0