Måndag

nu har vi precis kommit hem från vår morgonpromenad. vi går bara ner till havet och stter i minst 20 minuter. jag läser och duchess ligger och vilar och tittar på allt. hon har blivit så duktig!! hon bryr sig knappt om cyklar längre och om det är en cykel som åker lite för fort så kommer hon till mig och vill ha en godis. (btw, utmärkt godis till en kräsen hund är kattmat!) hundar har hon fortfarande lite problem med, men det känns som det går år rätt håll det med. för några dagar sedan gick vi till hundparken och då busade hon med en brun flat coated retriver-kille. kul kul :) idag har jag fått lön så jag ska åka iväg och handla hundmat och människomat! hamburgare blir det ikväll.
 
just det! blogg.se har uppdaterats lite nu, så från och med nu kan jag svara på kommentarerna lite smidigare :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att det funkar så bra. Hmm är det samma bild som innan, eller är det er favvoplats? kram kram

Svar: inte samma bild, men jag tog den samtidigt
Sanna

2012-08-27 @ 12:16:21
Postat av: Åsa

Hamburgare? Kött? Var önsketänkande va? Kram

Svar: marcus hade kött och jag hade quorn :)
Sanna

2012-08-28 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0