GAH vad jag HATAR allt just nu!!!

var nyss nere på komvux för att kolla vad jag kan göra åt mina kassa betyg. och svaret: inte ett skit! hela ens framtid hänger på hur dum man var under sin gymnasietid. men om jag däremot hade haft en massa IG då hade det itne varit några problem att läsa upp betygen. men bara för att jag har minst G i allt så kan jag inte göra något åt det. hur tänkte de där egentligen?! känns ju kul att aldrig komma få göra det man vill... jättekul. verkligen. tack för den alla som bestämmer alla regler och skit!

Kommentarer
Postat av: Evelina & Thelma

Jag vet, det är helt stört. Men jag kan rekommendera dig att höra med AMS och Miroi, jag läste kurser där dock hade jag inte läst de tidigare men vet att några läste upp dåliga betyg till bättre där, kan dock ha ändrats nu :/

2012-08-21 @ 11:04:41
URL: http://pawlicious.se
Postat av: Mimmi Bågefalk

Carro läser upp sina gymnasiebetyg på Tenhult fast hon inte hade några IG. Kolla med henne!

2012-08-29 @ 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0