Banan från igår

här kommer agilitybanan från igår :) jag tycker verkligen om hundklubben här nere! i agilitygruppen turas man om att ta med sig banor eller kombinationer. igår var det en som hade med sig en ganska svår handlingsbana. jag trodde verkligen inte att det skulle gå med D, speciellt inte eftersom den hunden som körde innan oss var så snabb och D ville bara dit och busa. men hon hade full fokus på mig hela banan igenom och vi tog den felfritt! trodde verkligen att hon skulle springa in i tunneln efter 8:an, men hon lyssnade på mig och tog slalom istället. :)
 
När vi var klara undrade de vilken klass vi tävlade i haha. D är ju inte ens agilitymyndig än! de tyckte iaf att vi ska anmäla oss till en tävling så fort hon blir 18 månader och vi fick höra att vi har jättefin kontakt och en massa bra saker. så  jag var supernöjd igår!!! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

:)

2012-08-29 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0