Praktik

Just nu har jag praktik på en liten veterinärmottagning i Anderstorp. jag trivs jättebra och när jag är där känner jag ju att det är det jag verkligen vill. jag trivs mycket bättre på en sådan här liten mottagning än stora djursjukhus. här är det två personer som jobbar och gör allt. och det är så jag vill ha det. de har två undersökningsrum och en röntgen. de vaccinerar och tar in lättare fall, och utför kastrationer.  och jag får vara med och hjälpa till en hel del och inte bara stå och kolla eller städa. synd att det bara är denna veckan ut..

Kommentarer
Postat av: Evelina & Thelma

Vad roligt att du får göra så mycket! Jag har nog också hittat det jag vill göra, försöker hela tiden intala mig själv för och nackdelar men det väger mest åt fördelar :))

2012-04-12 @ 09:51:34
URL: http://hundtass.be
Postat av: Sandra & Urax

Va roligt Sanna!! =)

2012-04-12 @ 17:44:22
URL: http://sclinderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0