MyDog

skolan kommer att ha en monter på MyDog- mässan i gbg som är i början av nästa år. lärarna har frågat om vi vill vara med och stå i montern. självklart får vi ju inträde och resa dit då. jag vill jag vill jag vill! funderar även på att ställa Duchess, men det är ju ganska stort så jag vet inte om jag vågar haha. på förra utställningen morrade hon ju på domaren. och jag har haft folk i skolan som har hälsat på henne och en av våra lärare som hon inte har hälsat på tidigare kollade på hennes tänder och det var inga problem. domaren på utställningen var en tant och det enda jag kan komma på som kan ha hänt är när hon var liten och vi var nere på stan, så låg hon och sov och då kom det en tant och klappade henne, då morrade hon till lite, men jag sa ju till henne. och jag tycker inte att det lilla borde ha gjort något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0