praktik

vecka 42-44 har vi praktik och jag hoppas att jag kan vara på ett hundtrim i gislaved. jag har ringt och pratat med dem, men hon som äger det var inte där då så jag ska dit på onsdag så håll tummarna! idag fick vi också lite info om utlandspraktik. så i vår någon gång hoppas jag att jag får göra praktik i skottland! eller på irland. det skulle vara jättekul! och då hoppas jag på hundvakt hemifrån :)
vi har även pratat lite mer om MyDog idag i skolan, och jag har bestämt mig för att ställa Duchess på lördagen, sen ska jag även vara där på fredagen och Duchess får följa med båda dagarna och vara i montern. hon har ju inga problem med att slappna av om vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0