jag är rädd..

här om dagen fick jag syn på en jättestor spindel (troligtvis en husspindel) under min toalett jag fick panik och sprang och hämtade en stor sko, men när jag kom in i badrummet igen försvann den in under toan igen. det är ett litet hål nertill på baksidan och jag kommer inte åt det överhuvudtaget . så jag sprayade in sån där air freshener, men det tog inte död på den. för idag när jag kom hem från skolan såg jag några ben sticka ut och jag funderade på vad jag skulle göra, tog fram mobilen för att se lite bättre med kameran, då hoppar han ut! och nästan skrämmer ihjäl mig! men sen in i sitt lilla hål igen.
den är jätteläskig och jag vågar knappt gå på toa. jag tog fram damsugaren för att se om jag kunde få bort den med den. men nu är jag ist rädd för att spindeln sitter fast i damsugarslangen. så den är också instängd på toan nu. kanske skulle ta och skölja igenom den med duschslangen en gång.
jag skulle ju kunnat ha kvar spindeln där under toan för den stör ju egentlige inte, men nu är det ju så att jag ska hem till eksjö på fredag och vara härifrån i tre veckor. och vem vet vad en spindel kan hitta på under så lång tid. han kanske bjuder över kompisar och tar över hela min lägenhet!? :s
så om det är någon som har tips på hur man kan bli av med en spindel så tar jag tacksamt emot det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fyll hela hålet med silicon :D

Förutsatt att spindeln inte sitter i damsugaren.. För där ska du nog inte hälla silicon..

2011-10-11 @ 16:50:23
URL: http://ida-hakansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0