ingen skola idag

för några veckor sedan var det öppet hus i skolan och de som var med då får vara lediga idag och imorn. men jag var inte där för vi var på utställning då. så idag åkte vi in till skolan jag och Duchess, men då är vår lärare sjuk så det är bara till att åka hem igen. fast jag passade på att städa hundboxen och träna lite agility innan vi åkte så vi inte åkte helt i onödan ^^
och nu fick jag precis post och jag fick mitt "uppfödarkort" från royal canin. vi fick veta att de som går naturbruk kan anmäla sig som uppfödare hos royal och får då var 4:e säck med mat gratis. med eukanuba som hon fått tidigare så får man var 5:e säck gratis. och är man fattig student så är man haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0